saara aalto voittokuinka kauan maksetaan leskeneläkettäkatsomo selviytyjät kausi 29kuinka häätää toinen nainenkuinka keulia pyörällä |
|
|
|
¿Kuinka paljon se maksaa vuodessa pitämään ajoneuvon? Tämä on yksi yleisimmistä kysymyksistä, joita yleensä tehdä jokaiselle kuljettajalle. Kääntäminen tutkimus muutama kuukausi sitten, että IDAE (Institute for Energy Saving ja monipuolistaminen) -belonging kohteeseen Teollisuus-, pitää autoa maamme maksaa noin 2000 vuodessa.
Jokainen voi miettiä, että kuinka paljon maksaa uuden hyvän auton ylläpito (jollainen paljon ajavalla on pakko olla) maksaa. Huollot 500-1000 euroa 2-3 kertaa vuodessa, arvonalenema, vakuutus, oman auton käyttö työnantajan tarkoituksiin eli työntekoon, renkaat 2 kertaa vuodessa uusittuna, polttoaineet ym.
Yleisön pyynnöstä kirjoitan tästä tänne eli paljonko auton ylläpito maksaa. Itse erittelen auton menot neljään osaan: 1) bensa Tämä riippuu tietysti siitä, että kuinka paljon ajaa autolla, mutta jos autolla ajaa vaikkapa 8l keskikulutuksella 15000 km vuodessa, niin kuukaudessa euroja menisi noin 130 e nykyisillä bensan hinnoilla.
Äskettäin laskeskelin huvin vuoksi yhteen, kuinka paljon taulukon ”auto”-sarakkeelle on kertynyt viime vuosina menoja. On nimittäin helppoa pettää itseään ajattelemalla, että ei auton ylläpitäminen ole kovin kallista. Luvut olivat yllättäviä. Ostimme nykyisen automme vuonna 2013.
Monet noista kuluista ovat sellaisia, jotka tulevat maksuun riippumatta siitä, kuinka paljon autolla ajaa – esim vakuutukset. Melkeinpä voisi ajatella niin päin, että kun kerran maksaa huollot, katsastukset ja vakuutukset, autolla kannattaa ajaa mahdollisimman paljon.
Autoilun kustannuksiin lasketaan usein vain bensat, huollot ja vakuutukset. Näistä kuitenkin syntyy vain osa kustannuksista ja muiden huomiotta jättäminen on itsensä huijaamista. Laskimme kuinka paljon 30 000 kilometrin autoilu maksaa vuodessa. Käytimme esimerkkinä n.
Käytetyn auton korjaaminen ei nosta kuluja niin paljon, että tilanne muuttuisi ratkaisevasti uusien autojen eduksi kustannusvertailussa. Käytetyn auton ylläpito maksaa Autoliiton laskelmien mukaan vuodessa 910 euroa. Uuteen autoon puolestaan kuluu 680 euroa. Ylläpito tarkoittaa huoltoa, korjauksia, varaosia, tarvikkeita ja pesua. Käyttökulut
OP laski kuinka paljon 10 vuotta vanhan henkilöauton ylläpito maksaa vuodessa. Kokonaiskustannukset saattavat yllättää. Yleensä uuden auton hankintaa, vapaata autoetu tai käyttöetua pidetään kalliina tapana pitää autoa. Monet haluavat ostaa mielummin vähintään muutaman vuoden ikäisen käytetyn auton omaksi.
Kuinka paljon tuulilasin korjaus ja vaihto maksaa? Auton tuulilasin korjauskustannukset riippuvat rikkoontuneen lasin sijainnista (tuulilasi, sivulasi tai takalasi), auton merkistä ja vahingon laajuudesta. Tuulilasin korjauskustannukset ovat matalammat kuin tuulilasin vaihtokustannukset.
ピンポン パール 死ん だ
ハイロー オーストラリア 入金 反映 されない
神々 の トライ フォース 魔法 の 粉
さわだ 茶屋
骨 量 と は
ボケ の 花 トゲ
ホチキス の 代わり
与え られ た 正 の 整数
実習 を通して 学ん だ こと 看護
星野 リゾート 面接 落ち た